İzlediği K-Dramalar ve hayatın yoğun temposu arasın da gidip gelen genç kızın bloğuna hoşgeldiniz :)) Not ; Eğer uzun süre ortalıkta yoksam,ya işteyimdir ya da işteyimdir :D ♥ ♥

15 Haziran 2015 Pazartesi

Mask - 2015 - Güney Kore Dizisi

Tür ; Melodram,romantik
Yönetmen: Boo Sung Chul
Kanal: SBS
Bölüm Sayısı: 20
Yayın Günleri ve Saati: Çarşamba & Perşembe - 21:55
Ji Sook (Soo Ae) babasinin borç meseleleri yüzünden zor zamanlar geçirmektedir. Eun Ha olarak yasamaya baslar. Eun Ha zengin bir ailenin kizidir ve Ji Sook'a cok benzemektedir. Min Woo (Ju Ji Hoon) daha henüz 7 yasindayken ailesinin yönettiği büyük bir şirketin halefi olmustur. Pozisyonu nedeniyle hicbir zaman duygularini belli edemez ve yasayamaz. Ailesi vasitasiyla Eun Ha ile tanisir.İlkten ondan nefret eder,hoşlanmaz fakat zamanla olan olaylar ona ilgi duymasını sağlar.
Soo Ae 
Joo Ji Hoon 
Yun Jung Hoon 
Yoo In Young
Jung Dong Hwan
Yang Mi Kyung
Byun Ji Hyuk 
Jun Gook Hwan
Park Joon Geum 

Park Ying Soo
Lee Jong Nam 


Bu dizi daha yeni başladı.Önceden afişini görmüştüm ama ilgimi çekmemişti.Çok dram ağırlıklı görünüyordu.Birtane korecan arkadaşım bana bunu önerdi.Övdüde övdü.Yok çok güzel,sıkıcı değil,senaryolar,oyuncular çok iyi falan.İyi bakalım bare nasıl olsa boştayım diye geçirdim.Aslında başlamada tereddütlüydüm çünkü kore dizilerini izleyip yarım bırakmak hiç bana göre değil.Yarım bırakınca kendimi bi eksik hissediyorum.İzlemem gereken dizinin başı güzel olmalı.Sıkıcı başlıyorsa baştan kaybetmiştir o dizi.İzliyorum izliyorum birşey anlamıyorum ama sıkılmıyorumda ilginç.Konusunu tam çözememekle,hoşlanmak ortası gibi birşey :D Neyse 2-3 derken baya baya izliyorum ve konuları anlıyorum,bi anda dank ediyor.Bu dizi hoşuma gitti.Şimdilik gaayeet güzel ilerliyor.Başrol kadınıda ilk defa izliyorum ama inanılmaz beğendim hatta diziyi izleme sebeplerimden biride bayan başrol.Nedense o diziye bağlatıyor,sanırım rolü güzel üstlenişinden ve oynayışından.Bir diğer etkende oyuncuların hepsini ayrı ayrı beğenmem.Nedense bütün oyunculara ayrı bi ısındım,kötü karakterlere bile! Eğer finale kadar güzel ilerlerse kesinlikle ilk favori 5 kore dizime bile girebilir:))
 ! Az Spoiler içeriyor !
!Sahnelerin çoğunluğu 7 ve 8.ci bölümden!
Burda enişte baya sinirlenmişti.Nedenini hala çözebilmiş değilim.
Min woo anneemm kızla birlikte gitmek iştemişti ama kızımız herzamanki gibi yalanı yüzünden çocuğa sert çıkışmıştı.Eniştede tabi çocuğa çıkışmasından zevk almış gibiydi.
Eniştenin karısı ,Min yeon.Bu kadına gerçekten çok sinir oluyorum ama şirketteki sunbae'sini bi güzel tersleyince kahkaha boğulmuştum :D:D
Solucan çorbası dedikten sonraki eniştenin yüz ifadesi :D:D:DD
Min Woo senin sayende ne güldüm burda ya :D Kızcağızı utandırdın halada devam ediyosun.
Burda enişteyi anlayamadım pek.Kıskanıyor mu yoksa yardımlarını görmüyor diye sinirleniyor mu? O.o
Byeon Ji-Sook'un eski takıldığı pis herif onu görünce çok kötü olmuştum yaaaaw ://
Bu geceliğine rahatsız olucakmışmış :D Yalan atmayı beceremiyorsun Min Woo.
Kızımız tam düşecekken onu tutup yatağa çekmesi :)) Çok kibarcaydı 
Enişte gerçekten çok fena yaa.Kameralar yerleştirmiş,izliyor.Herşey bir kenara Min woo onu yatağa çekince sinirlenip hızla laptopu kapattı.Sonra tekrardan açıp götürdüğü ginseng çayına naptığına baktı.Kızımızın onu lavaboya döktüğünü görünce dahada sinirlenip laptopu fırlattı.O an sanırım kıskançlık krizleri tuttu :D O değilde en çok laptopa üzüldüm.
Burda min Woo'ya yatak beğendirememiştik :D Maun ağacına alerji mi? HÖNK! İlk defa duyuyoruumm.İyi bi bahane :))
Kızın dolduğunu hisseden Min Woo sadece bir günlüğüne ağlaması için göğsünü ödünç verdiği sahnee ♥o♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder