İzlediği K-Dramalar ve hayatın yoğun temposu arasın da gidip gelen genç kızın bloğuna hoşgeldiniz :)) Not ; Eğer uzun süre ortalıkta yoksam,ya işteyimdir ya da işteyimdir :D ♥ ♥

6 Haziran 2015 Cumartesi

Final veren kore dizilerim - 2015


Yönetmen: Baek Sang-Hoon
Senarist: Kim Hyun-Jung, Kim Min-Jung
Kanal: KBS2
Bölüm Sayısı: 16 
Gangnam'ın en gözde okulunda öğrenci olan Lee Eun Bi (Kim So Hyun) aniden ortadan kaybolur. Geri döndüğünde ise hiçbir şey hatırlamamaktadır. Ancak okulda şiddet gördüğünü öğrenir. Eun Bi okulda popüler bir kıza dönüşürken geçmişinde neler olduğunu öğrenmeye kararlıdır. Derken Segang Lisesi'nin gizli gerçeklerini açığa vuran anılarından küçük parçalar hatırlamaya başlar. 
Kim so Hyun - Lee Eun bi - Eun byul
Nam ju hyuck - Han-Yian
Yook sung jae - Kong Tae kwang
Lee pil Mo - Kim joon seok
Joo Soo hyang - Kang So young
Kim hee Jung - Cha Song Joo
Lee Cho hee - Lee Shi Jin
Yo Young - Jo-Haena
Kim Min suk - Min suk
David Lee - Park Min joon
Park Doo sik - Kwon Gi Tae
School 2015 dizisi gerçekten çok güzeldi.Ben çoğu insana karşı klişeleri severim.Mesela bi ikiz vakası bu dizideki gibi.Sonra Aşk üçgeni,sevipte kavuşamayan çiftler,dayanamayıp kiss yapan çiftler,erkek kılığına bürünen kızlar..Nedense çok seviyorum böyle konuları.Nolucağını biliyorum ama yinede izliyorum,böyle konularda ayrı bi heyecanlanıyorum.School 2015 dizisi biraz sönük final versede dizi boyunca herşeyi çok beğendim.Lee Eun-bi'nin gördüğü zorbalıkları izlerken ayrı bi sinirlendim! Eun-Byeol'unsa gözü açıklılığı ve kardeşini koruması çok mükemmeldi.Kardeşine zorbalık yapanları bi güzel cezalandırdı!Oh iyide oldu.İkiz konusu olduğu için ayrı bi sevdim bu diziyi ♥.♥ Eğer sen olsan hangi kardeşi seçersin diye sorucak olursanız.Eun-Byeol derim.Onun çok ayrı bi aurası vardı :D
 
Yönetmen: Nam Ki-Hoon
Senarist: Lee Jae-Yoon
Kanal: MBC
Yayın Tarihi: 2015
Tür: Romantik,Komedi
Bölüm Sayısı: 16 
 
Dizi, Hiçbir zaman doğrudan ayrılmayan Yoon Tae-Woon (No Min-Woo) ve fırsatını bulduğunda yalandan kaçınmayan Yoo Ji-Na (Yang Jin-Sung) arasındaki aşk hikayesini anlatmaktadır.
No Min-Woo - Yoon Tae Woon
Yang Jin Sung - Yoo Ji Na
Yoon Hak - Hee Chul
Kwak Ji Min - Hye Mi
Kim Eun Jung - Julia
Kim Byeong Se
Yun Ju Sang
Kim Jin Geun
Kil Yong-Woo
Park Jin Joo
Lee Yong Joo 
Bu dizimiz çok çok şeker bi dizi.Unfortunate boyfriend yani Benim şanssız sevgilim.Adı bile şeker.Olayımız şöyle başlıyor ; Yoo Ji Na (Yang Jin sung) büyük bi şirkete çalışmak için başvuruyor ve mükalata giriyor.Fakat şirkete girmek hiçte öyle kolay değildir! Yaratıcılık ve yeni fikirler bu şirket için çok önemlidir.Daha ilk sınavdan Yoo Ji na çok ter döker fakat sonunda şirkete girmeyi başarabilir.Fakat yanlış giden birşeyler vardır.Bilgilerin yanlış anlaşılması.You Tae Woon (No min woo) küçükken annesiyle babasını kaybetmiş çok temiz yürekli bi çocuktur.Çiçekler onun hayatıdır.Saf bi o kadarda iyi niyetli biridir.Yoo Ji na'nın çalıştığı şirkette bahçivanlık yapar.Bi nevi bitkileri temizler,düzenler,şirketin bitkileriyle ilgilenir.Yoo ji na ve Yoon tae Woon rastlantıyla karşılaşır Yoo ji na ilkten (bay şanssız)' dan hoşlanmasada zamanla birbirlerine aşık olurlar.(Devamı yok :D Anlatırsam spoiler olur) Konu bi şekilde ilerliyo tabii dizide daha bissürü ayrıntı ve detay var fakat hepsini anlatamam.No min Woo o kadar saf,şeker,tatlı bi role bürünmüşki aşık oldum yahu :D Dizi gerçekten çok güzel izlerken hiç canım sıkılmadı.İzlemenizi öneriyorum.
 
Burada Yoo ji na'yı kaçırdıklarını sanmıştı son hız bisikletiyle takip etti :D
Yavrucum benim ya Yoo ji na,Yoo ji na diye bağıra bağıra sesi gitti.
 
Başkanın ; Alkole dayanıklı kızları severim demesiyle
başladı rekabet :D
Ahh yoon tae Won çicekler öyle ulu orta yerde verilir mi?
Herkes yanlış anlaaadııı :D 
Kanal : SBS
Yayın Tarihi : Nisan 2015
Tür: Romantik, Aksiyon, Fantastik
Bölüm Sayısı: 20
Yayın Günü ve Saati: Çarşamba & Perşembe 21:00
3 yıl önce, bir adam "Barkod" adlı cinayet davasında kız kardeşini kaybetmiştir. O zamandan bu yana soğuk ve duyarsız biri haline gelmiştir. Aynı cinayet vakasında bir kız mucizevi şekilde hayatta kalmıştır. Ancak o zamandan bu yana kız hiçbir şeyi hatırlamamaktadır ve aynı zamanda özel bir yetenek kazanmıştır.
Park Yoochun - Choi Tae Ho
Shin Se Kyung - Oh Cho Rim
Nam Goong Min
Yoon Jin Seo
Kim So Hyun - Choi Eun Seol 
Bu diziyi "Hyde,jekkyl,me" dizinin bitişinden sonra görmüştüm.Fragmanı hoş,güzel gelmişti ama fazla ilgimi çekmedi yani saçma bi dizi daha geliyor diye geçirdim içimden.Derler ya ilk aşklar nefretle başlar benimkide öyle oldu.Önceden ısınamadım,sevmedim ama şimdi ... Şimdii....Ba.yıl.dım.
Çok müthiş bir diziymiş ya.Şuan büyük zevkle takip ettiğim bir dizi.Çift uyumu harika olmuş.Kadın başrol'üde sevmezdim aslında yani oyunculuğu pek güzel gelmezdi bana.Ama bu dizide kendini baya geliştirmiş.Erkek başrol zaten çok beğendiğim bi oyuncu.Ona söz yok.Konuya gelirsek okuyunca ilkten saçma gelebiliyor fakat izleyince düşündüğünüzün tam tersi çıkıyor.Yani beklentileri aşıyor.Dizi çok güzel ilerledi ve bitti.Ayrıca aşk ve komedinin içine sır-polisiye girincede çok güzel bir hal alıyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder