İzlediği K-Dramalar ve hayatın yoğun temposu arasın da gidip gelen genç kızın bloğuna hoşgeldiniz :)) Not ; Eğer uzun süre ortalıkta yoksam,ya işteyimdir ya da işteyimdir :D ♥ ♥

8 Eylül 2014 Pazartesi

Anime yorumları !! :))

#1.Kaichou wa maid sama
Seiga Lisesi sadece erkeklere eğitim veren bir kurumken son bir kaç yılda karma bir okul olmuştur. Okuldaki erkeklerin sayıca fazla olması kızlara zor anlar yaşatmaktadır. Bu duruma bir çözüm getirmek isteyen Ayazawa Misaki öğrenci konseyinin başkanı olur. Okulda son derece sert ve otoriter olan Misaki'nin bir sırrı vardır. Ailesinin maddi durumu yetersiz olduğu için okul çıkışlarında Maid Latte isimli bir cafede çalışmaktadır. Buradaki tüm garsonlar bayandır ve kurallara göre hizmetçi gibi giyinerek müşterilere öyle davranmaları gerekmektedir. Misaki bu durumun okulda duyulmasını istemez. Bir gün okulun popüler çocuğu Usui Takumi Misaki'yi görür.Olaylar o günden sonra başlar.
Benim düşüncelerim ; Bu anime benim ilk favori animemdir ^.^ Öyle kolay kolay anime beğenipte izleyen bir tip değilim..Hatta bazen kore dizilerinden sıkıldığım zamanlarda açıp açıp izlerim bu animeyi ^.^ O denli sıkmayan ve eğlenceli bir çizgi dizidir.Misaki'nin sinirli halleri çok tatlıydı özellikle şaşırdığı ve komik olduğu zamanlar.Aynı şekilde Takumi usui'de misaki'yi kızdırdığı zamanlarda onu aldırış etmeyişleri çok güldürdü beni.Bazende takumi aşırı derecede romantik oluyordu , süper kahraman gibi misakiyi koruyordu.O sahnelerde çok duygu değişiklikleri yaşamıştımmm ♥.♥
Öyle sıkan animelerden değil.Ya her dakikasında gülüyorsunuz yada romantik sahneler görüyorsunuz :)) Tavsiyemdir ..
Takumi'nin misakiyi takmadığı dakikalar :D:D
Yarışmada :D
Evet bende şok olmuştum o zamandaa :D:D
#2.Kamisama Hajimemashita | 神様はじめました
Nanami Momozono babasının kumar borcu nedeniyle evden kaçması sonucu alacaklılarında kızı evinden kapı dışarı etmesiyle evsiz kalmış bir lise öğrencisidir.Parkta aç karnına ve gece nerede kalacağını düşünürken köpekten korkup ağaca çıkan bir adam görür ve ona yardım eder."Adam ona buranın yerlisi misin diye sorar ve kızda evet der ama evimi kaybettim ve evsizim şu an" der. Adam kızdan etkilenir ve ona kendi evini vermeyi teklif eder.Alnından üfler ve evimin bundan sonra efendisi sensin der.Kız adamın verdiği adrese doğru yol alır.Ormanın içinde garip bir tapınaktır ve burası sıradan insanların gelebildiği bir yer değildir.Çünkü eski ev sahibi o yörenin yerel tanrısıdır ve bu görevi şimdi kıza devretmiştir.Ama tanrının yardımcısı Tomoe kızı kabul etmeye hazır değildir.Tomoe önceki tanrı Mikage'nin evcilleştirdiği vahşi tilki yokaisidir ve bir kadına hizmet etmeyi kabul etmemektedir.Şimdi bu tapınağın tanrısı olan Nanami ile yakışıklı ve asabi tilki Tomoe arasında geçen tuhaf ve romantik shoujo severlerin aradıkları hikaye başlar.
Benim düşüncelerim ; Bu anime bi müthişş ^.^ Gerçekten dizi izlermiş gibi izledim bu animeyi.Nanami'nin zor durumda kaldığı zamanlar hınzır gibi yetişen tomoe sahneleri çok romantikti :D Hatta 1.ci favori animem yapmayı düşünmüştüm bunu ama Kaichou wa maid sama ilk izlediğim ve etkilendiğim çizgi dizim olduğu için bu animede 2.ci favorime kaldı ♥.♥
Hiçbir karakterde eksik yoktu , herşey harika kurgulanmışş ^.^ Tomoe gibi bi hizmetkar bende i.s.t.i.y.o.r.u.m.m.m.m :D:D Sade hizmetkarda değil ayrıca sevgili görevlerinide üstleniyor.Kıskanıyor,diğer erkeklerden uzak tutuyor,gerekirse dövüyorr :)) Çok fazla anlaşamadıkları zaman oldu , sinir kaptıkları , dalaştıkları ama bu kavgalar aşklarını dahada alevlendirdii :D Tomoe'de aşık ama belli etmiyor.
Nanami düştükten bi kaç saniye sonra tomoe'yi öper ve artık onun sadık hizmetkarıdır :D ^.^
o dakikalar ...
Elinde olsa nanamiyi öldürürdü ama dua etsin
Allahtan hizmetkarı :D Yıkılmıştı genç kurttt :D
Tomoe : Ama akşam yemeğiii :(
NaNami : Hemen onu eski haline çevirrrr?!?!?!?
Nanami ilk başlarda tomoe'yi çok sinir olur ama sonradan aşık olur :D
Saçları uzadığı an baya bi etkilenmişti :D
Tomoe onu kurtardığı için küçük bi öpücük verir.O günden sonra 
artık nanami duygularına sahip çıkamaz.
Nanami duygularını itiraf ettiği zaman yüksek bi çatı katındadır 
tomoe kızı kucağına alır ve 
asla insan bi kıza aşık olmayacağına söyler o kızgınlıkla yanlışlıkla elinden nanamiyi düşürür.
Nanami , Tomoe tarafından reddedildikten sonra 
olabildiğince uzak durmaya çalışır..
Tomoe'nin artık ona dokunmamasını ister.
Nanaminin hastalanıp okula gidemediği 
zamanlar tomoe ona benzeyip okula giderdi :D
İçki içip kafaları milyon olduğu zamanlarda gülmekten yıkılmıştım..
Finalde ise tomoe tansırıyla yeniden 
anlaşma yapmak bahanesiyle onu öper :D
Oysa çoktan aşık oldu oda -.-
#3.Kamigami no Asobi
Hikaye Yui Kusanagi’nin etrafında dönmektedir.Kızmız bir gün gizemli bir kılıç keşfeder.Bu kılıç onun farklı bir dünyayı ziyaret etmesini sağlar.Kızımız bu dünyada Yunan Tanrısı Zeus ile tanışır.Zeus onu kurucusu ve müdürü olduğu okula davet eder.Okulda genç ve yakışıklı tanrılara sevginin anlamını öğretilmektedir.Zeus’un bu okulu kurma amacı Tanrılar’ın ve İnsanların dünyası arasındaki bağın güçlenmesini sağlamaktır.
Benim düşücelerim ;Bu animeyi rastlantıyla gördüm.Konusunu okudum çok hoşuma gitti ^.^ açıp izledim ve iyiki izlemişim.Gerçekten güzel bir anime hele finali dahada güzeldi..Ağlattı beni yeminle :'(
Herzamanki gibi bu animedede farklı duygular yaşadım.Sınıf ortamı olduğu için ordaymışımda ders işliyomuşum gibi geldi ^.^ Erkek karakterlerde çok yakışıklı çok cömerttiler :D Tabi kıza başta gıcık olanlarda vardı ama daha sonradan alıştılar hatta sevdiler bile!!
Buda ZEUS ♥.♥
Yer altı dünyasında ölülere eşlik ettiği için durmadan uğursuzluk
getirdiğine inanırdı bir türlü mutlu olamazdı.
Tabii kusanagi hemen onu mutlu edebilecek şeyleri araştırdı buldu ve
sonundaaa ; Çilekli pirinç topları sevdiğini öğrendi :D Büyük bi mutluluk yaşattı.Her ne kadar kötü karaktermiş gibi dursada gerçekten iyiydi ♥.♥
Thoth Caduceus'u ben hala anlamış değilim ?_? 
Kızı her gördüğünde elini duvara vurur ; asık bi yüz takınırdı :D
Kesin aşıktıı kesiiinnn ^.^
Sınıf ortamı gerçekten komediydi :D
Dersi dinlememezlikler , thoth'u kızdırmalar :D:D
Uyandırıyım derken düşenlerde vardı :D
Loki , Tsukito ile kusanagi'yi bir yüzükle birleştirmişti.
Sadece birbirlerine aşık olurlarsa o zaman çözülebileceğini söylediği an sınıfın erkekleri çıldırdı!!! :D
Apollon ile Tsukito eğlencez diye o soğuk suda yüzmeye girdiler :D
Ahhh yavrularımm , dondular..
Yazımı bitirmeden önce favori erkeğimide açıklayayım :DD
♥ HADES ♥
#4.Diabolik lovers
Komori Yui, gördüğü ruhlar tarafından rahatsız edilmesine ve paranormal olgular yaşamasına rağmen pozitif düşünen bir kızdır. Lisenin ikinci yılında, Yui babasının işi nedeniyle gösteri yapan ve ünlüler için olan bir gece okuluna transfer olur. Okulda öğrenciler arasında vampirlerin olduğuyla ilgili söylentiler dolaşmaktadır ve Yui altı sadist Sakamaki vampir kardeşle birlikte yaşamaya başlar.
Benim düşüncelerim ; Gene bir tesadüf  eseri karşılaştığım animedir :D Anime hakkındaki düşüncelerim az çok iyi.Ben ilkten vampirler kızla anlaşamayacak daha sonra sevicekler sanmıştım.Ama pek umduğum gibi olmadı :)) Evet kızı az çok sevdiler ama kanını emmeye devam ettiler..Kız nereye gitse suçlu oluyor,kötü kötü lakaplar takılıyor.Çok fazla sinir oldum bu konuda!!! Ama finale doğru sevdim animeyii ^.^ Az çok Yui'yi önemseyen bi kaç sadits çıktı ortaya :D
Ayato'ya nolduysa burda ilk defa kızın yanına gitti ve kanını içmedi HAYRET!!
Aşık mı oldu ne?!?!? :D
Kaçarken düşüp dizini kanatınca vampir olduklarını çakmıştı kız :D
Ayrıca arabada çok kasvetli bir hava vardı..
Ayato ilk günlerde çok çektirdi kıza
#5.Inu x Boku SS
Shirakiin sülalesinden Shirakiin Riricho tek başına kimseye bağımlı olmadan yaşayamamayı kendine kompleks yapmış, bu yüzden de "Ayakashi Kan" diye bilinen malikaneye taşınıp kendi başına kalma ihtiyacı duyan bir hatundur. Bu malikaneye son derece katı ve zor sınavları vererek girebilen herkese eşlik edecek bir de SS (Gizli servis) ajanı bulunmaktadır.
Her ne kadar, başta Riricho ona bir SS'in eşlik etmesini reddetse de, zamanla kendini onun korumasına adayan bu ajanın, aslında bir zamanlar hayatını kurtardığı Tilki Ruhu olduğunu keşfeder. (Bkz. Doğu Kültüründe 9 Kuyruklu Tilki)
Benim düşüncelerim ; Öncelikle hizmet eden good boy çok hoştu :D Fakat ben kız karakteri pek beğenmedim.Ne bileyim çok soğuktu ve gülmesini bilmiyordu.Ayrıca boyuda baya kısaydı ortaokul çocuğu gibi :D
Bide gerekli aşkı bulamadım evet komedi kısmında çok iyilerdi aşırı güldüm fakat bi animede olmazsa olmaz aşk'tır.İzleyiciyi dahada kenetlendirecek.
Finalin bi kaç dakka bitimine yakın mutlu son görmekte üzücü ayrıca.Oldum olalıda sevmem bütün dizi hiçbirşey olmayacak kısa mutlu bi sonu bi kaç dakkaya sığdıracaklar?? Pek tarzım değil :))!! Fakat zamanı bol olanlar için iyi bir anime mi? Evet çokta sıkıcı değil , gülmek istiyorsanız direk izlemeye başlayın :))

3 yorum:

  1. benimde ilk favori animemdi "kaichou wa maid sama" hiç sıkmayan animelere bayılırım :D kamisama hajimemashita & kamigami no asobi'yi izlemeyi düşünüyorumm!!! Konularını beğendim.Sende çok güzel anlatmışsın adminciğim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler elimden geldiğince konuları güzel anlatmaya çalıştım ^.^ Tabiikii hemen başla,çok güzel animelerdir.

      Sil
  2. kamisama hajimemashita çoook güzell kesinikle tavsiye ediyorumm :))

    YanıtlaSil